از من برای والدین گرامیم


سلام و صد سلام نثار شما مادر و پدر گرامی ام نامه ام را خدمت شما تقدیم می کنم آرزومند که از راه دور قبولش بنمائیدبب

نوشتن و سرودن یکی از آرزو های دیرینه من بود هنوز شامل مکتب نشده بودم که کتابچه های که پدرم برای یاداشت های قرضداری مشتریان دوکانش  به خانه می آورد روی سیاه می کردم و همیشه از این بابت مورد سرزنش خانواده قرار می گرفتم,. شامل مکتب شدم و به این آروزیم نائل آمدم که دیگر به کتابچه های هر کی نباید بنویسم مگر از خودم.

چیزی  که در دوران ابتدائیه مکتب خیلی مصرف میکردم همان قلم و کتابچه بود ولی هیچ گاهی از طرف خانواده ام ممانعت صورت نگرفت که این کار را نباید بکنم این کار خانواده ام را تا حدی فکر می کردم که شاید درست نباشد ولی حالا بعد از چندین سال ثمره آنرا دریافتم که چرا چنین می کردند تا عشق بر نوشتن را از من نگیرند واقعا از والدین ام بخاطر این کارشان سپاسگزارم با آنکه چندین بار خواستم از پدرم بخاطر این کارش و از مادر بخاطر تحمل و حوصیله اش تشکری کنم ولی زدو بند های زندگی و سرگردانی نویسنده این مطلب هیچ مجالی برای چنین افتخار برایم نداد ولی همیشه در فکر این کار بودم امروز که 25 سال دارم فرصتی اندک و مناسبی برایم دست داده است که بصورت رسمی از این شائستگی خانواده ام سپاس گزاری نمایم که مرا همیشه مشوق کسب علم  م مهارت بوده اند.

والدین محترم و گرامی ام از راه دور دستان مهربان و ناز شما را بوسیده و ارج می گزارم واز زحماتی که برای تدارک همه قرطاسه باب برای یک زندگی روشن و آینده درخشان فرزند تان متحمل شده اید سپاس گزاری می کنم, ای کاش می توانستم از نزدیک این چنین افتخار را کسب می کردم آرزو می کنم این نامه فرزند کوچک تان را پذیرا باشید.

و درضمن فرزند تان را از دعا های پدرانه و مادرانه تان محروم نسازید

اومممممممممممممه دستانت تان را می بوسم

 

 

 

By باچه آزره آزره Posted in Topics